Yksi juttu, mikä viime aikoina on vihastuttanut, on ehdottomasti The Voice of Finlandin telkkarimainos. Itse ohjelmaidea vaikuttaa ihan hyvältä - vähän Kuorosodasta matkitulta (etenkin Olli Herman vs. Michael Monroe & Cheek vs. Elastinen -asetelman vuoksi), mutta kuitenkin ihan hyvältä. Mutta se tv-mainos; mitä ihmettä siinä on ajateltu?

TV-mainoksen alussahan siis todetaan "Tervetuloa tänne The Voice of Finlandin nettisivuille". Se mitä mainoksessa sen jälkeen tapahtuu, on minulle arvoitus, sillä olen joka kerta mainoksen nähtyäni takertunut tähän ensimmäiseen lauseeseen - ja vihastunut.
Jos ohjelmaa tehdään suurella budjetilla, niin olisiko liikaa vaadittu, että televisiota ja nettiä varten tehtäisiin OMAT mainokset, eikä käytettäisi samaa mainosta molemmissa. Televisiossa ei vaan voi tervehtiä katsojaa sanomalla, että nyt ollaan nettisivuilla. Kun eihän me olla.

Nähtäväksi jää, onko itse ohjelmassakin tehty jotain yhtä hyviä säästöratkaisuja ja hyödynnetään samoja elementtejä moneen kertaan. Ainakin esiintymisasuissa voitaisiin yrittää säästää, sillä Paula Koivuniemi ja Michael Monroehan voivat varmasti käyttää samoja esiintymisasuja - ja nahkahousut voidaan kierrättää myös Tähkän Laurille.