Jotain hyötyä oli Kurhistenkin erosta, sillä Hennan ”uuden aviomiehen” ja hänen FB-sivulla olevien tietojen ansiosta löysin jälleen uuden, hienon blogin. Kyseessä on siis tietenkin BB-Nikon blogi, jonka olemassaolosta en tähän mennessä ollut tiennyt. Onkohan näitä BB-julkkisten blogeja vielä muitakin?
Lueskelin blogia äsken läpi ensimmäistä kertaa ja teksti oli sen verran mehukasta, että pakko jakaa jälleen tänne muutamia parhaita paloja. :)

Sit noi delffiinit mä löysin eräältä kirppikseltä ja ne makso vaan 0,50 senttiä!
Kielipoliisi-minäni iskee jälleen; todennäköisesti tässä tarkoitetaan kuitenkin 0,50 euroa, eli 50 senttiä.

Sitten, koska mä haluan olla kesät ja talvet ruskee vartalosta.. niin mä aloin miettimään että mitä jos mä joudun esim. kolariin ja mun sisäelimet revitään irti tai jtn?! Sit ne sairaanhoitajat huomaa että mä oon sisältä päin ihan valkonen.. No mä aloin korjaamaan asiaa ja napsin aurinkopuuterin noita palluroita. Niitä on eri sävyisiä tossa, joten mä uskon niiden meikkaavan mua sisältäpäin tasaisemmin.  Joten nyt mulla on ruskee perna, sydän ja kaikkee <3 ,ei onneksi hyvä idea? Mä meinaan joku päivä kokeilla itseruskettavia voiteita myös.. mutta en oikeen haluis että mun hengitys alkais haisemaan niiltä, joten mä jätin sen ajatuksen hautumaan hetkeksi. Sitäpaitsi noita aurinkopuuterin helmiä on ihanempi mutustella esim. kun kattoo leffaa.
Ihan loogista ajattelua; tästä tulee mieleen vanha Uuno-leffa, jossa Uuno syö laastareita parantaakseen vatsahaavan. Nikolla voisi olla potentiaalia ryhtyä ohjaamaan uusin Uuno? :)

Nyt meinaan nauttia vaan olostani. Ruskettua ja juhlia kuin viimeistä päivää. Sitten juhannuksena nautin vielä alkoholia, mutta sitten olen ajattelut tehdä asialle jotain. Olen turvautunut viimeiset kuukaudet bilettämiseen ja se ei missään nimessä ole tervettä. Jos ajattelee alkoholia aamuisin,iltaisin ja viikonloppuisin ei yksinkertaisesti ole järkeä elää ellei ole humalassa.  On aika kirjautua hoitoon! Ja pystyn asiasta puhumaan ihan avoimesti, koska en näkisi minulla olevan vielä ongelmaa ..mutta haluan lopetta touhun ennen kuin siitä tulee ongelma. : ) It is my next move.
Näin Niko on kirjoittanut kesäkuun alussa, mutta tästä ei ole mainittu mitään enää sen jälkeen? Nyttemmin Niko on kyllä dieetillä ja omien sanojensa mukaan käyttää alkoholia vain vähän. Mutta hoitoon kirjautuminen? Eikö siitä olisi saanut mielenkiintoista tekstiä blogiin?

Mä en yleensä näytä kuvissa mun hampaita, koska inhoan niitä ja olisin valmis ottamaan vaikka tekohampaat jos sellaiset tarjottaisiin minulle ilmaiseksi..
Vinkvink Seiska tai Hymy: kustantakaa nyt Nikolle tekohampaat ja tehkää siitä juttusarja lehteen!

Nikolla kuitenkin oli melko fiksuja ja jopa oikeasti hauskoja juttuja, sopivasti itseironialla maustettuna. Huippua oli myös se, että Niko myös kommentoi Tuksun blogia ja esim. naureskelee myös minunkin esille tuomalleni Avatar-kommentille Jossun blogissa.

Ihan parhaimmistoa Nikon blogissa kuitenkin ovat hänen sinne itsestään laittamat kuvat, erityisesti nuo muotiblogi-kirjoitusten yhteydessä julkaistut. En viitsinyt niitä tänne kopioida, vaan kehotankin kaikkia käymään katsomassa kuvat itse. Nikon blogi löytyy osoitteesta
http://blogit.stara.fi/nikosaarinen/