Yksi mielipuuhistani on julkkisten blogien lukeminen. Täsmennettäköön, että julkkiksilla tarkoitan tässä nimenomaan näitä turhia julkkiksia. Heidän bloginsa eivät petä koskaan; aina tulee hyvälle tuulelle ja saa makoisat naurut. ;)
Parhaillaan seuraan satunnaisen aktiivisesti Johanna Tuksu-Tukiaisen, Kurhisen pariskunnan sekä BB-Iidan blogeja. Olisikohan vielä jotain muita ihania hysteerisiä naurukohtauksia ja myötähäpeän tunnetta aiheuttavia blogeja? Jos tiedät jonkun, niin vinkkaa ihmeessä. :)

Koska itse olen saanut näistä blogeista niin monet naurut, ajattelin tutustuttaa myös oman blogini lukijat näiden blogien huippuhetkiin. Niitä varmasti tulee vielä jatkossa lisää ja lupaan kertoa teille parhaat palat.

Ensimmäisenä tarkastelun kohteena kaikkien turhien julkkisten äiti, eli ihanainen Tuksu. Blogin lisäksi myös Tuksu-uutiset ovat oikeasti NIIN hyvää viihdettä. ;) Hienointahan nykyajan blogikulttuurissa on se, että jos ei Tuksusta ole pitkään aikaan kirjoiteltu mediassa, hän voi tehdä blogissaan jonkun paljastuksen ja kylläpä taas nousee Tuksunen otsikkoihin. Ei sitä ennen vanhaan tuollaisia mahdollisuuksia turhille julkkiksille ollut! Tosin, ei ennen vanhaan (lue: ajalla ennen salarakkaita ja Big Brotheria) tainnut näitä turhia julkkiksia ollakaan.

Asiaan. Alla muutamia katkelmia suoraan Johanna Tukiaisen blogista. Toivottavasti näistä on teille yhtä paljon iloa kuin minulle. Enjoy!

Olen aika hakusessa tällä hetkellä elämäni kanssa.....jos nämä rakkausasiat eivät ala toimimaan Suomessa, niin pakkohan sitten minun on muuttaa esim. Tukholmaan tai sitten Jenkkeihin.
Jep, AIVAN pakkohan se on. Näin minäkin toimisin, jos olisin kyseisessä tilanteessa.

Tulimme kuitenkin toisiin aatoksiin, sillä isoäitimme täyttää 85-vuotta ja meillä on aivan ihana kesähuvila suoraan järven rannalla Varkaudessa (jota ei ole Seiskassa koskaan esitelty, se joka esiteltiin oli eri mökki joka meillä myös sukulaisten kanssa on Lehtoniemessä.)
Vink, vink, Seiska, esittelethän tämänkin mökin pian?

Minusta on olemassa tuhansittain erittäin onnistuneita ja hienoja kuvia, siksi olen ollut välillä tosi pettynyt kun ihmiset niin mielellään pyörittelevät kamalia kuvia jotka on otettu huonosta kuvakulmasta.
Olisikohan Johanna voinut liittää tähän jonkun näistä onnistuneista ja hienoista kuvista? Itselleni on vielä hieman epäselvää, mitä kuvia hän tarkoittaa.

Minulle ei ole koskaan tapahtunut näin aiemmin, mutta näillä näkymin taksikuski näpisti minulta kännykkäni sekä sen laturinkin! Olin matkalla Jollaksesta Helsingin keskustaan illalla ja minulla oli paljon matkalaukkuja mukanani, sillä keskustan asunnossa on enemmän kaappitilaa ja puran vaatteistani osan kaappeihi, sekä osan tulen myymään Abrahaminkatu 6 osoitteessa Tähtiputiikki nimisessä liikkeessä, joka sijaitsee Tiina Jylhän The Look kauneusklinikan vieressä.
Myyn siellä mm. aidot Christian Louboutinin pinkin paljettikorkokengät, jotka ostin Dubaista pari vuotta sitten. Ne ovat kokoa 6 ja puoli ja olen käyttänyt niitä vain yhden kerran Dubaissa ja yhden kerran Miamissa. Hankin Tukholmasta uuden, tosi nätin tumman lilan Sony Ericssonin kännykän joka siis katosi sunnuntai iltana taksimatkani jälkeen. En ole kyllä koskaan nähnyt että taksikuski varastaisi mitään tavaroita ja minun on edelleenkin aika vaikeaa uskoa siihen. Kännykkä oli kiinni laturissa ja olin pakannut sen suuren vaatelaukkuni sivulokeroon. Olisi erittäin epätodennäköistä että se olisi vahingossa pudonnut siitä.
Ehkä mun suosikkikohta Tuksun blogikirjoituksista. :) Jos aikoo kertoa kadonneesta kännykästä, on tietty tosi oleellista mainita myös minkä liikkeen vieressä Tähtiputiikki sijaitsee ja missä tiettyjä kenkiä on käytetty.

En lähde siitä enempää kertomaan kun siitä on nyt pari vuotta aikaa ja se on enemmän Julian kuin minun asiani. Kyseinen rikas mies osti minulle ja Julialle myös lennot Dubaista Malediiveille, jossa lomailimme pari viikkoa ja otimme järjestelmäkamerallamme tosi upeat siskokalenterikuvat.
Niin, en kerro siitä enempää, mutta kerronpas siltikin vielä hieman. Tai oikeastaan en kerro, vaan ylpeilen, siinä on ero!

Pikkusiskoni Julian kysyessä mitä tapahtuu Avatar 3D -leffassa (jonka Arto väitti nähneensä) niin Arto sanoi, että se kertoo jostain keijusta.
Arton valheista selkeästi pahin!

Jos haukutaan "läskiksi" voi aina ajatella, että voi laihduttaa. Rumat ihmiset eivät sen sijaan voi tehdä oikein mitään ulkonäölleen.
Jos joskus julkaistaa Tuksun sitaateista kirja (samaan tyyliin kuin Matti Nykäsen sitaateistakin on julkaistu), niin tämän ehdottomasti pitäisi olla kunniapaikalla!

Itkin vain pari päivää.
Pari päivää itkua on Tuksulle vähän?

Tosin olemme huomanneet myös sen, ettei luonnevikaan vaikuta välttämättä raha. Monet ihan köyhätkin miehet saattavat olla tosi julmia ja kamalia luonteeltaan.
Ja mä kun oon aina luullut, että raha aiheuttaa luonnevian. Niin sitä vaan saattaa erehtyä noinkin pahasti. Onneksi Tuksu kertoi totuuden.

Blogi kokonaisuudessaan löytyy osoitteesta
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/johannatukiainen/