Rakas joulupukki!

Olen ollut tänä vuonna todella kiltti.
Olen siivonnut huoneeni, ja koko muunkin talon. Olen pessyt hampaat joka ilta, enkä ole syönyt paljoa karkkia. En ole riidellyt kenenkään kanssa (avomiestä ei lasketa, koska hän välillä tahallaan ärsyttää minua), enkä ole lyönyt ketään.

Olen ollut kiltti koko vuoden, en ainoastaan nyt ennen joulua, kun tontut kiertävät katselemassa.

Tänä jouluna en kuitenkaan tarvitse välttämättä yhtään joululahjaa. Sen sijaan olisin erittäin kiitollinen, jos voisit antaa minun huomenna voittaa Loton jättipotin. Olisin ansainnut jättipotin, koska minulla olisi paljon käyttöä rahalle, enkä ole koskaan omistanut noin suurta summaa rahaa - en edes murto-osaa siitä.

Jos kuitenkin olet ehtinyt luvata Loton jättipotin jollekin toiselle, niin ymmärrän sen kyllä, koska olen aika myöhään liikkeellä tämän kirjeeni kanssa. Jos et voi jättipottia minulle antaa, niin tyydyn siihen, jos saan nämä seuraavat tavarat:

- suklaata
- punaviiniä
- muutama hyvä kirja luettavaksi joululomalla, ainakin Candace Bushnellin Carrien nuoruusvuodet ja Mikko Rimmisen Nenäpäivä
- lämpörullat
- niska- ja hartiahierontalaite
- x-määrä uusia vaatteita ja kenkiä, ainakin ylipolven saappaat, untuvatakki, toppahousut sekä mustat ja tummansiniset farkut
- yli 30 tuuman seinälle kiinnitettävä taulutelevisio
- kotiteatteripaketti
- Playstation 3:n Move-ohjain ja muutama siihen sopiva peli, ainakin Singstar Dance ja Sports Champions
- miniläppäri tai iPad
- navigaattori
- järjestelmäkamera
- keraaminen tai induktioliesi
- nykyistä isompi pakastin
- uusi kahvinkeitin, silitysrauta ja pölynimuri, koska nykyiset ovat jo niin vanhoja ja huonoja
- leipäkone
- ompelukone
- kuntopyörä
- Iittalan Mango-ruokailuvälineet tai Hackmannin Swing-ruokailuvälineet
- Iittalan Kartio-juomalaseja, koboltinsinisiä ja harmaita
- Iittalan Essence-viinilaseja, myös Senta käy
- Arabian Runo-sarjan astioita
- hyvä paistinpannu, esimerkiksi Hackmannin Kovanaama
- ohukaispannu
- veitsitukki ja hyvät veitset, esimerkiksi Fiskarsin
- uudet tyynyt sekä minulle että avomiehelleni
- takkavälinesarja ja puunkantoteline, sekä tietysti takka, esimerkiksi Sparthermin Varia-FDH
- tumma sävytys saunaan, mieluiten niin että joulupukki voisi käydä tekemässä sen sävytyksen itse
- kodinhoitohuone, jonne myös tassujenpesupaikka kuraista koiraa varten
- jos kolme edellistä toivetta on vaikea toteuttaa, niin vaihtoehtona myös uusi kaunis asunto kelpaa minulle
- uusi auto + parin vuoden bensat siihen
- iso nippu rahaa

Rakas joulupukki, tässä kaikki mitä hetken miettimisellä ja nettikauppojen sivuja kahlaamalla tuli mieleeni. Onhan tässä vielä aikaa ennen jouluaattoa, joten ehdin vielä palata asiaan, jos jotain listalta unohtui.
Toivottavasti voit toteuttaa toiveeni, olisin siitä erityisen kiitollinen ja lupaan olla kiltti myös ensi vuonna!

Hyvää joulua joulupukki, nähdään viikon päästä!