Ihan pakko on nyt kyllä laittaa tänne toinenkin sanoittamani kappale. Ihan ex tempore tajusin, että tuo Kolmekymppinen-biisi sopii moneen -nen-päätteisen sukunimen omistaviin henkilöihin. Tukiainen on vähän liian pitkä nimi, mutta mikä kuulostaisikaan laulaessa paremmalta kuin "Mä oon Antti Kurhinen"!
Eli tässä vielä Antti Kurhisen "ylistyslaulu" iloksenne tai suruksenne. :)


Antti Kurhinen

Tässä tulee uusi stara musamaailman


Mä muistan joka juorun musta kirjoitetun

Jo BB:ssä opin temput joita täällä tarvitaan


Mä pääsin Seiskan sponssiksi jo aikanaan

Mä on Antti Kurhinen, oon Antti Kurhinen


Takana on avioliitto kanssa Kalinaisen


Oon Antti Kurhinen, Antti Kurhinen


En oo yhtään tavismainen, mä oon Antti Kurhinen

Mä jumaliste tiedän mitä on se raskas työ


Muistan miten koitettiin päästä Seiskan kanteen yö


Mä silloin putkaan päädyin ja syytteenkin sain


Mut se unohtui kun Hennani mä nain

Mä on Antti Kurhinen, oon Antti Kurhinen


Takana on avioliitto kanssa Kalinaisen


Oon Antti Kurhinen, Antti Kurhinen


En oo yhtään tavismainen, mä oon Antti Kurhinen

Mä julkisuudesta pidän niin kuin minun tuleekin


Ja blogissani joskus liian paljon paljastin

Pois Tuksu Seiskasta väistyköön kun meikä elää nyt


On uusi sinkkuni jo kauppoihin ilmestynyt

Mä on Antti Kurhinen, oon Antti Kurhinen


Takana on avioliitto kanssa Kalinaisen

Oon Antti Kurhinen, Antti Kurhinen


En oo yhtään tavismainen, mä oon Antti Kurhinen